Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

La infància avui

C12 - Número: 398 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Jaume Centelles Pastor, Josep Serentill Rubio, Alberto Abarca-Sos, Inés Aguareles Abós, Lluís Baella Ambròs, Ciro Ballester, Rafael Bisquerra Alzina, Àngels Campà Guillem, Sergio Estévez Espallargas, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Carlos González Arévalo, Manuel Güell Barceló, Eduardo Ibor Bernalte, José Antonio Julián Clemente, Estrella López Aguilar, Eva Martínez Pardo, McGregor, Esther Pareto Valls, Nuria Pérez Escoda, Redac., Mònica Ricart Llach, José Luis San Fabián Maroto, Francisco Sanz Díaz, Sempere, Aina Tarabini-Castellani, Anna Tarrés Vallespí Apellido2, Amparo Tomé González, Francesco Tonucci, Arancha Ventura Occhi, David Vilalta Murillo

Categories

Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje de la lectura, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizajes escolares, Aprenentarge de la lectura, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Aprenentatges escolars, Asertividad, Asertividad del profesorado, Assertivitat, Assertivitat del professorat, Avaluació de centres, Avaluacions d'actuació i qualitat docent, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Còmic, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comprensió lectora, Comprensión lectora, Contes i literatura infantil, Convivència, Coordinació equip docent, Coordinación equipo docente, Creatividad, Creativitat, Cuentos y literatura infantil, Derechos humanos, Derechos y legalidad, Desarrollo emocional, Desarrollo personal, Desenvolupament emocional, Desenvolupament personal, Didàctica de l'expressió corporal i de l'educació física, Didáctica de la expresión corporal y de la educación física, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Didáctica de las lenguas extranjeras, Didàctica de les llengües estrangeres, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Drets humans, Drets i legalitat, Educació afectiva emocional, Educació medioambiental, Educación afectiva emocional, Educación medioambiental, Equidad, Equitat, Estrategias de lectura, Estratègies de lectura, Evaluación de centros, Evaluaciones de actuación y calidad docente, export, Família i educació, Familia y educación, Gènere i educació, Género y educación, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Indicadores de calidad del centro, Indicadors de qualitat del centre, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Intenvención con familias, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Intervenció amb famílies, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Lectura, Libros de texto, Llibres de text, Malestar docente, Motivació, Motivación, Nouvinguts/immigració, Organització i participació de les famílies, Organización y participación de las familias, Participació, Participación, Percepció del temps, Percepción del tiempo, Pla de convivència, Plan de convivencia, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Principios metodológicos, Principis metodològics, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Qualitat educativa, Recién llegados/inmigración, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de la publicitat, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de la publicidad, Uso de las TIC (tecnologías)