Personalització del contingut
Autors
Miguel Ángel Cabero Izquierdo, María Jesús Camino Rentería, Elena Carrera Pérez, Baikune de Alba Eguiluz, Maravillas Díaz Gómez, Florencia Inés Fuentes, Andrea Giráldez Hayes, Florencia Igor, Omar León Jiménez, Susana Miralles Quiles, Remigi Morant Navasquillo, Sara Román-García, María Arias Fuentes, Silvana Jaramillo Ruiz, Juan Rafael Muñoz Muñoz, Sonia Muslares Miranda, Pablo Antonio Stocco, Roberto Suárez Ojeda, Horacio Javier Castillo Ayala, Mª Blanca Domínguez Nonay, Pablo Ernesto Cernik, M. Carmen Mato Carrodeguas, Alberto Vázquez Cazorla, Francisco Robaina Palmés
Etapes
Batxillerat, Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, Universitat
Categories
ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Avaluació, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Composició, Composición, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Creatividad y música, Creativitat i música, Didàctica de la música, Escola rural/ZER, Escuela rural/ZER, Estrategias de educación musical, Estratègies d'educació musical, Evaluación, Expresión corporal, Expressió corporal, Folclore musical, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Grupos interactivos, Grups interactius, Inteligencias múltiples, Intel·ligències múltiples, Interpretació instrumental, Interpretación instrumental, Investigació educativa, Investigación educativa, Lenguaje musical, Llenguatge musical, Mitologia, Motivació, Motivación, Multidisciplinariedad, Multidisciplinarietat, Música clásica, Música clàssica, Música i cultura, Música y cultura, Recursos multimedia, Roles del profesorado, Rols del professorat, Secuencias formativas y didácticas, Seqüències formatives i didàctiques, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de l'ordinador, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías), Uso del ordenador
Col·leccions
Paraules clau del producte
competencias profesionales, didáctica de la música, docencia, formación continua, formación inicial