Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Formación política en la escuela / Iberoamérica en las aulas

Revista Íber - Número: 686 (febrer 23)

ISBN / EAN : 1133-9810

24,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Mario Carretero Rodríguez, Cosme Gómez Carrasco, F. Xavier Hernández Cardona, David Javaloyas Molina, Andrea Minte Münzenmayer, Pedro Miralles Martínez, Sebastián Molina Puche, Cristian Eduardo Orellana Fonseca, Jorge Ortuño Molina, Matilde Peinado Rodriguez, Joaquim Prats Cuevas, Denise Regina Quaresma da Silva, Rosanna Rion Tetas, María Luisa Sarti, Rafael Sebastià Alcaraz, Daniel Tello Silva, Emilia Mª Tonda Monllor, Joan Miquel Albert Tarragona, Virginia Gámez Ceruelo, Rodrigo Salazar Jiménez, Ilaria Bellati, Concha Fuentes Moreno, Josué Molina Neira, Annie Wilson, Elvira Barriga Ubed

Categories

Anàlisi, Análisis, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Didàctica de l'arqueologia, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la arqueología, Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didàctica de la geografia, Didàctica de la història, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Diversidad social/cultural, Diversitat social/cultural, Educació ètica, Educació informal, Educació moral, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per al desenvolupament, Educación ética, Educación informal, Educación moral, Educación para el desarrollo, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Indicadores de innovación, Indicadors d'innovació, Investigació educativa, Investigación educativa, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Memòria històrica, Metodologías de investigación, Metodologies de recerca, Motivació, Motivación, Participació, Participación, Resolució de conflictes / mediació, Resolució de problemes matemàtics, Resolución de conflictos / mediación, Resolución de problemas matemáticos

Col·leccions

Revista Íber