Personalització del contingut
Autors
Pep Alsina Masmitjà, Lorena Best Urday, Fedra Borras Julibert, Mikel Cañada Zorrilla, María José Fernández Biel, Francisco José García Gallardo, Andrea Giráldez Hayes, Isabel Gómez Alemany, Olga González Mediel, Francesc Imbernon Muñoz, Jordi Jubany Vila, Álvaro Marchesi Ullastres, Rafael Serrallet Gómez, Helder Solari Pita, Joseph Thapa, Paul Woodford, Maria Antònia Pujol Subirà
Etapes
Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, General
Categories
Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Creatividad y música, Creativitat i música, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didàctica de la música, Educació en el temps de lleure / educació no formal, Educació informal, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per a la pau, Educación en el tiempo libre / educación no formal, Educación informal, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación para la paz, Escoles de música (conservatoris), Escuelas de música (conservatorios), Espacio Europeo de Educación superior, Espai Europeu d'Educació superior, Estètica, Estrategias de educación musical, Estratègies d'educació musical, Filosofia de la música, Folclore musical, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Funcionalidad, Funcionalitat, Interpretació instrumental, Interpretación instrumental, Investigació educativa, Investigación educativa, Medios audiovisuales y las TIC, Mitjans audiovisuals i les TIC, Música i societat, Música y sociedad, Projectes de desenvolupament, Proyectos de desarrollo, Recursos multimedia, Transdisciplinariedad, Transdisciplinarietat
Col·leccions
Paraules clau del producte