Éxito escolar: condición para romper el círculo perverso de la pobreza infantil

GRAÓ 12-18: Tu espacio de referencia en Educación Secundaria - Número: 15 (febrer 23)

ISBN / EAN : 2014-8615

17,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Miquel Àngel Alabart Saludes, Juan Francisco Álvarez Herrero, Elena Andrade Peláez, Jordi Bernabeu Farrús, Ramon Breu Pañella, Antonio Jesús Calvillo Castro, Jordi Canelles Torres, Jordi Domènech Casal, Equip Cuidem-nos, Faro, Eugeni García Alegre, Antoni Giner Tarrida, Grupo IREF, Àngel Guirado Serrat, Daniel Hervás Clivillés, Diego Jiménez Jiménez, Anna Ortiz Llargues, Julián Pascual Díez, Redac., Elena Sintes Pascual

Categories

Acoso moral (Bullying), Agrupament de l'alumnat. Dinàmica de grups., Agrupamiento del alumnado. Dinámica de grupos., Alfabetització científica, Alfabetización científica, Altas capacidades, Altes capacitats, Anàlisi crítica de la imatge, Análisis crítico de la imagen, Assetjament moral (Bullying), Atenció a la diversitat, Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad, Atención a la diversidad y NEE, Ciudades y pueblos educadores, Ciutats i pobles educadors, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Creatividad, Creativitat, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les ciències i del coneixement del medi, Diversidad sociocultural y personal, Diversitat sociocultural i personal, Educació ètica, Educació informal, Educación ética, Educación informal, Equidad, Equitat, Estrategias de educación musical, Estratègies d'educació musical, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Gestió de recursos humans, Gestión de recursos humanos, Grupos interactivos, Grups interactius, Horarios familiares, Horaris familiars, Hort escolar, Huerto escolar, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Motivació, Motivación, Organització dels horaris escolars. Calendaris, Organización de los horarios escolares. Calendarios, Participació, Participación, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Roles del profesorado, Rols del professorat, Salud laboral, Salut laboral, Tipos de instrumentos, Tipus d'instruments, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat, Ús de les TIC (tecnologies), Ús del cinema, Ús dels telèfons móbils, Uso de las TIC (tecnologías), Uso de los teléfonos móviles, Uso del cine