La infancia hoy

GRAÓ 6-12: Tu espacio de referencia en Educación Primaria - Número: 2091 (octubre 13)

ISBN / EAN : 1131-995X

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Jaume Centelles Pastor, Josep Serentill Rubio, Alberto Abarca-Sos, Inés Aguareles Abós, Ciro Ballester, Ana Isabel Barreu Rivas, Àngels Campà Guillem, Álvaro Carpena Méndez, Mª. Jesús Castellano Muñoz, Antonio Codina Bosch, Sergio Estévez Espallargas, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Irene García Cetina, Carlos González Arévalo, Manuel Güell Barceló, Eduardo Ibor Bernalte, José Antonio Julián Clemente, Estrella López Aguilar, Eva Martínez Pardo, McGregor, Esther Pareto Valls, Redac., José Luis San Fabián Maroto, Cristina Sandoval Lentisco, Francisco Sanz Díaz, Sempere, Aina Tarabini-Castellani, Anna Tarrés Vallespí, Amparo Tomé González, Francesco Tonucci, Arancha Ventura Occhi, David Vilalta Murillo

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje de la lectura, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizajes escolares, Aprenentarge de la lectura, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Aprenentatges escolars, Asertividad, Asertividad del profesorado, Assertivitat, Assertivitat del professorat, Avaluació de centres, Avaluacions d'actuació i qualitat docent, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Còmic, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comprensió lectora, Comprensión lectora, Contes i literatura infantil, Convivència, Creatividad, Creativitat, Cuentos y literatura infantil, Derechos y legalidad, Desarrollo emocional, Desarrollo personal, Desenvolupament emocional, Desenvolupament personal, Didàctica de l'expressió corporal i de l'educació física, Didáctica de la expresión corporal y de la educación física, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Drets i legalitat, Educació afectiva emocional, Educació medioambiental, Educación afectiva emocional, Educación medioambiental, Equidad, Equitat, Estrategias de lectura, Estratègies de lectura, Evaluación de centros, Evaluaciones de actuación y calidad docente, Família i educació, Familia y educación, Gènere i educació, Género y educación, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Indicadores de calidad del centro, Indicadors de qualitat del centre, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Intenvención con familias, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Intervenció amb famílies, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Lectura, Motivació, Motivación, Nouvinguts/immigració, Organització i participació de les famílies, Organización y participación de las familias, Participació, Participación, Percepció del temps, Percepción del tiempo, Pla de convivència, Plan de convivencia, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Principios metodológicos, Principis metodològics, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Qualitat educativa, Recién llegados/inmigración, Técnicas de la expresión visual y plástica, Tècniques de l'expressió visual i plàstica, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de la publicitat, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de la publicidad, Uso de las TIC (tecnologías)