Personalització del contingut
Autors
Jon Arana Albéniz, Vicenç Arnaiz Sancho, Jordi Canelles Torres, Cristina Elorza Ibáñez de Gauna, Equip Cuidem-nos, Equip de l'escola infantil Mendebaldea, Clara Eslava Cabanellas, Grup de treball Re-escrivint els Espais, Grup IREF, Olga Herrero Esquerdo, Pilar Jarque i Martínez, Lourdes Martí Soler, Rosa María Méndez García, Jordi Parés Parral, Redac., Sílvia Sala Simon, Ana Villagordo Vegara, Anna Domènech Gibert, Elisabet Amorós Albesa
Categories
Ambientes, Ambients, Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals, Aprenentatge significatiu / significativitat, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Comedores escolares, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Contes i literatura infantil, Cuentos y literatura infantil, Desarrollo emocional, Desenvolupament emocional, Diversidad psíquica y cognitiva, Diversitat psíquica i cognitiva, Edifici escolar/espais escolars, Edificio escolar/espacios escolares, Educació afectiva emocional, Educació per a la convivència, Educació per a la sostenibilitat, Educación afectiva emocional, Educación para la convivencia, Educación para la sostenibilidad, Emociones, Emocions, Estrategias de escritura, Estratègies d'escriptura, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Indicadores de calidad del centro, Indicadores de innovación, Indicadors d'innovació, Indicadors de qualitat del centre, Joc i experimentació, Joguines, Juego y experimentación, Juguetes, Literatura infantil/juvenil, Menjadors escolars, Organització de l'espai, Organización del espacio, Política educativa, Qualitat educativa, Racons, Rincones, Roles del profesorado, Rols del professorat, Salud laboral, Salut laboral, Transversalidad, Transversalitat, Vinculació afectiva, Vinculación afectiva
Paraules clau del producte
espacios, espacios educativos, instalaciones, juego, rincones