Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Escoltar el cos per escoltar el cor

C12 - Número: 436 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Jordi Canelles Torres, Salvador Carrasco Calvo, Consell de Direcció, Jordi Dolcet Llaveria, Equip Cuidem-nos, Montserrat Espàrrach Milà, Pablo Gaitán Martínez, Grup IREF, Manuel Ángel Jiménez Gómez, Pere Juan Duque, Laura Lladós Alonso, Lourdes Martí Soler, Jordi Mateu Zorita, Sara Molinos Lago, Josep M. Mora Verdeny, Raimon Ramis i Juan, Redac., Dino Salinas, Lia Segarra Homar, Imma Serrano Hortelano, Teresa Soler Llobet, Esperança Castro Villoria, Alba Gómez Fructuoso, Eva Martínez Pardo, Miquel Àngel Alabart Saludes, Eusebio Ramón Córdoba Medina, Montse López Morales, Leonor Valero Omedes, Albert Martinez Ibañez, Pilar Vilagut Macia

Categories

Actividades literarias, Activitats literaries, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat, Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad, Atención a la diversidad y NEE, Autisme, Autismo, Biblioteca/mediateca, Botànica, Calidad educativa, Ciència, tecnologia i societat, Ciencia, tecnología y sociedad, Clima i cultura de centre, Clima y cultura de centro, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competència matemàtica, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Conte, Creatividad y música, Creativitat i música, Cuento, Desarrollo emocional, Desarrollo personal, Desarrollo profesional, Desenvolupament emocional, Desenvolupament personal, Desenvolupament professional, Diversidad discursiva, Diversitat discursiva, Educació afectiva / sexual, Educació afectiva emocional, Educació en comunicació audiovisual, Educació en família, Educació especial, Educació informal, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per a la sostenibilitat, Educació per al consumidor, Educació social/Acció comunitària, Educación afectiva / sexual, Educación afectiva emocional, Educación en comunicación audiovisual, Educación en familia, Educación especial, Educación informal, Educación para el consumidor, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación para la sostenibilidad, Educación social/Acción comunitaria, Educadores externos, Educadors externs, El cos, El cuerpo, Emociones, Emocions, Escola inclusiva, Escola rural/ZER, Escuela inclusiva, Escuela rural/ZER, export, Expresión y compresión oral, Expressió i comprenssió oral, Família i educació, Familia y educación, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Funcionalidad, Funcionalitat, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Literatura infantil/juvenil, Participació, Participación, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Pla de convivència, Pla lector, Plan de convivencia, Plan lector, Planes educativos de entorno, Plans educatius d'entorn (PEE), Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Pràctica psicomotriu/psicomotricitat rel·lacional, Práctica psicomotriz/psicomotricidad relacional, Programació per competències i capacitats, Programación por competencias y capacidades, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Psicomotricidad, Psicomotricitat, Qualitat educativa, Relaciones interactivas, Relacions interactives, Resiliència, Salud laboral, Salut laboral, Serveis educatius, Serveis i equips de suport, Servicios educativos, Servicios y equipos de apoyo, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías)