Escoles d'estiu: essència de la renovació pedagògica

C12 - Número: 404 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Lola Abelló Planas, Jaume Aguilar i Vallès, Mercè Agustí Quílez, Rosa Aparicio Pallás, Manel Ballart Macabich, Rosa Maria Balsells Font, M. Isabel Batlló, Pilar Benejam Argimbau, Salvador Carrasco Calvo, Daniel Castillo Acosta, Jaume Centelles Pastor, Francesc Crespo Sabadell, Joaquim Farré Purroy, Alfonso Fernández Martínez, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, Ángel García Gutiérrez, Montserrat Garcia Safont, Joan Baptista Malonda Grau, Eva Martínez Pardo, Carolina Moreno Romero, Redac., Judith Surroca Solé, Antoni Zabala Vidiella, Ainhoa Zelaia Urzelai, Juana M. Sancho Gil, Sempere, Fernando Hernández Hernández, McGregor

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje de la escritura, Aprendizaje de la lectura, Aprenentarge de la lectura, Aprenentatge de l'escriptura, Asertividad, Assertivitat, Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad y NEE, Avaluació de centres, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Cant, Canto, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias básicas, Competències bàsiques, Comportar-se d'acord amb unes pautes de convivència, Comportarse de acuerdo con unas pautas de convivencia, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Convivència, Desarrollo profesional, Desarrollo social, Desenvolupament professional, Desenvolupament social, Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals), Didáctica de la educación para la ciudadanía (transversales), Didàctica de la física, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Educació per a la convivència, Educació social/Acció comunitària, Educación para la convivencia, Educación social/Acción comunitaria, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Equidad, Equip de professorat, Equipo de profesorado, Equitat, Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrategias de lectura, Estratègies d'EA/Estratègies internes, Estratègies de lectura, Evaluación de centros, export, Família i educació, Familia y educación, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Formación y desarrollo del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Gènere i educació, Género y educación, Habilidades sociales, Habilitats socials, Història de l'educació, Historia de la educación, Joc i experimentació, Juego y experimentación, Lectura, Lideratge en centres, Liderazgo en centros, Literatura infantil/juvenil, Malestar docente, Memòria històrica, Música i art, Música y arte, Organització i participació de les famílies, Organización y participación de las familias, Participació, Participación, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Qualitat educativa, Sistemas de indicadores, Sistemes d'indicadors, Sordera, Sordesa, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías)