Enseñar historia en primaria

GRAÓ 6-12: Tu espacio de referencia en Educación Primaria - Número: 240 (febrer 23)

ISBN / EAN : 1131-995X

19,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Antoni Bardavio Novi, Elvira Borrell Closa, Antonio Bustos Jiménez, Carmen Cañabate Carmona, Gemma Cardona Gómez, Ángeles Carpe Nicolás, Carlos Caurín Alonso, Equip Cuidem-nos, Equipo docente del CEIP Manuel Bartolomé Cossío, Fundació Universitària del Bages - Biblioteca, F. Xavier Hernández Cardona, Susana López Royo, Erika Lozano Simón, Eva Martínez Pardo, Antonio José Morales Hernández, Isidro Moreno Herrero, Meritxell Morera Toldrà, Francesca Muñoz López, Julián Pelegrín Campo, Pilar Quera Colomina, Redac., M. Pilar Rivero Gracia, Josep Rubiol Capdevila, Diana Sanfeliu Vernis, Diana Santana Martín, Jose Manuel Paulino Souto González, Juan Carlos Torrego Seijo, Regino Garrido Figueiras, Sempere, Susana Lamela Pérez, Sònia Mañé Orozco, McGregor, Pedro Miralles Martínez, María Margarita Loureiro Seijo, José Ángel Penas Tallón, María Jesús Veiga Martínez

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Actividades literarias, Activitats literaries, Aprendizaje cooperativo, Aprenentatge cooperatiu, Asesoría a centros, Assessorament a centres, Avaluació de l'acció docent, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competència digital i tractament de la informació, Competencia en comunicación lingüística, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Competencias, Competencias profesionales del profesorado, Competències, Competències professionals del professorat, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Conte, Cuento, Didàctica de l'arqueologia, Didáctica de la arqueología, Didàctica de la geografia, Didàctica de la història, Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio, Didáctica de las lenguas extranjeras, Didàctica de les ciències i del coneixement del medi, Didàctica de les llengües estrangeres, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Educació medioambiental, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació tecnològica, Educación medioambiental, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación tecnológica, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Escola inclusiva, Escuela inclusiva, Estrès, Evaluación de la acción docente, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, Festes escolars, Fiestas escolares, Gestió de l'aula, Gestión del aula, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Influencia de los medios de comunicación, Influència dels mitjans de comunicació, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Investigació descriptiva qualitativa, Investigación descriptiva cualitativa, Jocs populars i tradicionals, Juegos populares y tradicionales, Literatura infantil/juvenil, Metodologías de investigación, Metodologies de recerca, Organització de l'espai, Organización del espacio, Percepció del temps, Percepción del tiempo, Política i legislació educativa, Política y legislación educativa, Prehistòria, Principios metodológicos, Principis metodològics, Projectes de treball, Projectes estratègics, Promoció, Promoción, Proyectos de trabajo, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Recursos multimedia, Relatos de vivencias personales, Relats de vivències personals, Retard mental, Retraso mental, Salud laboral, Salut laboral, Tipologia escolar, Trastornos del comportamiento, Trastorns del comportament, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de l'ordinador, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías), Uso del ordenador