Els projectes: com els entenem?

C06 - Número: 116 (agost 22)

ISBN / EAN : 1577-5623

0,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Quan el gel es fon

Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre estil de vida, basat en el creixent consum d'energia procedent dels combustibles fòssils. Tenim l'oportunitat d'actuar i també la capacitat de fer-ho, canviant la manera de viure. Encara som a temps.

Personalització del contingut

Autors

Ita Alabat Ramon, Raquel Benedito Pérez, Alfonso Caño Reyero, Jaume Centelles Pastor, M. Carmen Díez Navarro, Alexander Elu Terán, Equip de mestres d'infantil de l'Escola Vedruna, Equip de mestres Parvulari de les Penediques, Maria del Mar Esteve Ràfols, Àngels Geis Balagué, Pilar Jarque i Martínez, Andrea Khalfaoui Larrañaga, Alexandra Mediavilla Rodríguez, Montserrat Oller, Anna Pagés Santacana, Maite Pujol Mongay, Neus Sanmartí Puig, Sara Sanz Rodríguez, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Teresa Franquesa Codinach, Diana Maynadie Serrallach, Marta Vilar Recasens, Laura Zamora Cornadó, Laura Casado Carrión, Mireia Monjo Garriga

Categories

Acogida y adaptación, Acogida y adopción, Acollida i adopció, Acolliment i adaptació, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Alfabetització, Alfabetización, Ambientes, Ambients, Aprendizaje de la lectura, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentarge de la lectura, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a les famílies, Atención a las familias, Autoregulació de l'aprenentatge, Autorregulación del aprendizaje, Avaluació formativa o reguladora, Biblioteca/mediateca, Centres d'interès, Centros de interés, Conte, Contes i literatura infantil, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Creatividad, Creativitat, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Documentació, Documentación, Ecologia, Educació medioambiental, Educació per a la sostenibilitat, Educación medioambiental, Educación para la sostenibilidad, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Equidad, Equitat, Escoles sostenibles, Escuelas sostenibles, Estratègies d'EA/Estratègies internes, Evaluación formativa o reguladora, Figuras relevantes, Figures rellevants, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Infància i qualitat de vida, Infancia y calidad de vida, Literatura infantil/juvenil, Matemáticas de la vida cotidiana, Matemàtiques de la vida quotidiana, Metacognició, Metacognición, Motivació, Motivación, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, Roles del profesorado, Rols del professorat, Técnicas y recursos para la evaluación, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos