Personalització del contingut
Autors
Aguas Vivas Català Gonzálvez, Xavier Fontich Vicens, Luis González Nieto, Carlos Lomas García, Francisco Luna Arcos, Marta Minguela Brunat, Eva Morón Olivares, Graciela Reyes, Magdalena Romera Ciria, Isabel Solé Gallart, Amparo Tuson Valls, Jesús Tusón Valls, Emilee Moore, Luci Nussbaum Capdevila
Categories
Actividades literarias, Activitats literaries, Aprendizaje de la lectura, Aprenentarge de la lectura, Autoregulació de l'aprenentatge, Autorregulación del aprendizaje, Avaluació criterial, Avaluació de competències de l'alumnat, Avaluació de resultats acadèmics, Avaluació de resultats terminals, Competència comunicativa, lingüística i audiovisual, Competencia en comunicación lingüística, Comprensió lectora, Comprensión lectora, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Conversa i diàleg, Conversación y diálogo, Creatividad, Creativitat, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura, Escriptura, Escritura, Estrategias de lectura, Estratègies de lectura, Evaluación criterial, Evaluación de competencias del alumnado, Evaluación de resultados académicos, Evaluación de resultados terminales, Formació inicial del professorat, Formación inicial del profesorado, Gèneres literaris, Géneros literarios, Gramàtica, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...), Lectura, Lengua y construcción del conocimiento, Libros de texto, Llengua i construcció del coneixement, Llibres de text, Poesia, Portafolios, Portafolis, Secuencias formativas y didácticas, Seqüències formatives i didàctiques, Sociolingüística, Teoria i mètodes educatius, Teoría y métodos educativos
Col·leccions