Personalització del contingut
Autors
Fàtima Anglada Ametller, Marta Burguet Arfelis, SOFÍA CANTALAPIEDRA DELGADO, Frato, Anna Galdon Pruna, Ares González Hueso, Glòria Gorchs Portero, Grup IREF, Cecília Lladó Mulet, Cristina Llinares Francisco, Alexandra Mediavilla Rodríguez, Víctor Saura, Xabier Iturbe Gabikagojeaskoa, Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Belén Solans Sorribas, Javier Abad Molina, Vicenç Arnaiz Sancho, Cristina Elorza Ibáñez de Gauna, Ester Mateo González, Beatriz Mazas Gil
Categories
Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Comedores escolares, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Comunicació i llenguatge, Comunicación y lenguaje, Conciliació vida laboral/escola, Conciliación vida laboral/escuela, Conte, Contes i literatura infantil, Conversa i diàleg, Conversación y diálogo, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Cuento, Cuentos y literatura infantil, Descoberta de l'entorn, Descubrimiento del entorno, Direcció de Centres, Dirección de Centros, Entorn, Entorno, Equidad, Equitat, Figuras relevantes, Figures rellevants, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Finalidades de la educación, Finalitats de l'educació, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Identidad y autonomía personal, Identitat i autonomia personal, Informes d'avaluació del sistema educatiu (PISA, Bofill...), Informes de evaluación del sistema educativo (PISA, Bofill...), Joc i experimentació, Juego y experimentación, Madres i padres separados, Mares i pares separats, Materiales curriculares y recursos didácticos, Materials curriculars i recursos didàctics, Menjadors escolars, Normativa que regula l'organització del centre, Normativa que regula la organización del centro, Personal directiu, Personal directivo, Programació d'aula, Programación de aula, Relatos de vivencias personales, Relats de vivències personals, Roles del profesorado, Rols del professorat, Técnicas y recursos para la evaluación, Tècniques i recursos per a l'avaluació, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías), Vincles relacionals/Aferrament, Vinculos relacionales/Apego
Paraules clau del producte
desarrollo del niño, escucha, identidad, permanencia, relato, tiempo