Personalització del contingut
Autors
Luis Balaguer Agut, Alba Castelltort Valls, Antonio de Pro Bueno, Mariona Domènech Girbau, Patricia Haydee Ercoli, Patricia Esteve Guirao, Marta González Díaz, M. Jesús Hernández Arnedo, Mercedes Jaén García, Silvia Lope Pastor, Conxita Márquez Bargalló, Maria Roser Nebot Castelló, José Antonio Pascual Trillo, Emilio Pedrinaci Rodríguez, Diana Pujol, Redac., Jacinta Romano Mozo, Neus Sanmartí Puig, Mercedes Ruiz Pastrana, Rafael Muñoa Anabitarte
Etapes
Batxillerat, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, Universitat
Categories
Alfabetització científica, Alfabetización científica, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprenentatge significatiu / significativitat, Bioquímica, química orgànica, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Contaminació, Contaminación, Derechos humanos, Didàctica de la biologia, Didáctica de la ciencias de la Tierra/geología, Didàctica de la química, Didáctica de las ciencias experimentales/ciencias naturales, Didáctica de las ciencias y del conocimiento del medio, Didàctica de les ciències de la terra, Didàctica de les ciències experimentals/ciències naturals, Didàctica de les ciències i del coneixement del medi, Drets humans, Ecologia, Educació medioambiental, Educació per a la sostenibilitat, Educación medioambiental, Educación para la sostenibilidad, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Funcionalidad, Funcionalitat, Jocs de simulació, Juegos de simulación, Programació per competències i capacitats, Programación por competencias y capacidades, Recursos multimedia, Ús de l'equip de laboratori, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías), Uso del equipo de laboratorio
Col·leccions
Paraules clau del producte