EL APRENDIZAJE MOTOR

Revista Tándem - Número: 447 (març 11)

ISBN / EAN : 1133-9853

24,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Duarte Araújo, Natàlia Balagué Serre, Antonio Campos Izquierdo, Dolors Cañabate i Ortiz, Francisco Javier Castejón Oliva, Mario Díaz del Cueto, Robert Díez Cubilla, Antonio Fraile Aranda, Mª Virginia García Coll, Carlos González Arévalo, María Dolores González Rivera, Àlex Gordillo, José Luis Graupera Sanz, ROSER GUELL ORDIS, Melchor Gutiérrez Sanmartín, Pere Hidalgo Santos, Robert Hristovski, Luis Fernando Martínez Muñoz, Meritxell Monguillot Hernando, Juan Antonio Moreno Murcia, Carme Oró i Casanovas, Ana Rey Cao, Luis Miguel Ruiz Pérez, María Luisa Santos Pastor, Bernat-Carles Serdà i Ferrer, Carlota Torrents Martín, Pablo Vázquez Justes, Marc Vives, Josué Llamas Toledano, María Inés Táboas Pais

Categories

Actividades físicas para distintos grupos de edad, Activitats físiques per a diferents grups d'edat, Aprendizaje y desarrollo motores, Aprenentatge i desenvolupament motors, Autonomía e iniciativa personal, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Competència en la iniciativa personal i l'esperit emprenedor, Deporte escolar, Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Didàctica de l'expressió corporal i de l'educació física, Didáctica de la expresión corporal y de la educación física, Didáctica de las competencias, Didàctica de les competències, Didàctica del coneixement del medi, Didáctica del conocimiento del medio, Educació física i salut, Educación física y salud, Enfocament disciplinar i les seves relacions, Enfoque disciplinar y sus relaciones, Enseñanza-Aprendizaje. Estilos/procesos internos de enseñanza-aprendizaje., Ensenyament-Aprenentatge. Estils/processos interns d'ensenyament-aprenentatge., Esport escolar, Estrategias de la educación física, Estratègies de l'educació física, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, Formació continua del professorat/formació permanent, Formación continua del profesorado/formación permanente, Habilidades motrices, Habilitats motrius, Investigació descriptiva quantitativa, Investigación descriptiva cuantitativa, Lectura de la imagen, Lectura de la imatge, Libros de texto, Llibres de text, Principios metodológicos, Principis metodològics, Selecció, seqüenciació i temporalització dels continguts, Selección, secuenciación y temporalización de los contenidos

Col·leccions

Revista Tándem