Educació rural, una mirada intercontinental

C12 - Número: 443 (febrer 23)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

El profesor Layton, ludificació i tutoria entre iguals a classe de matemàtiques

Presentem una metodologia protagonitzada pel professor Layton que es basa en un sistema de ludificació a través d’un blog de classe. El desenvolupament d’una tutoria entre iguals aconsegueix incrementar la motivació de l’alumnat de quart de primària i del docent i, com a conseqüència, millorar el procés d’ensenyament-aprenentatge.

Personalització del contingut

Autors

Conchi Alcalá Martínez, Asociación Convives, Fabricio Caivano Quara, Equip Cuidem-nos, Equip docent de l'escola Ridolaina, Equipo de maestros de la escuela Tanit, Anna Galdon Pruna, José Blas García Pérez, Pedro Antonio García-Tudela, Xavi Geis Balagué, Grup IREF, Susan Ledger, Rosa Marí Ytarte, Luciélio Marinho da Costa, Issiaka Ouédraogo, Julio Armando Palavecino, Griselda Celina Ramírez, Mònica Ricart Llach, Dino Salinas, Elisabetta Tomazzoli, Mariona Trabal Mitjans, Roser Boix Tomas, Laura Martí Muñoz, Vicente Reyes, Laura Domingo Peñafiel, Ana Marín Tabuenca, Xu Rui, Conxita Márquez Bargalló, Edelmira Badillo Jiménez, Mª Lourdes Cuadras

Categories

Acció comunitària, Acción comunitaria, Agrupació de l'alumnat al centre, Agrupación del alumnado en el centro, AICLE/ Aprenentatge integratde continguts i llengües estrangeres, AICLE/Aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras, Álbum ilustrado, Àlbum il·lustrat, Aprendizaje entre iguales/tutoria entre iguales, Aprenentatge entre iguals/tutoria entre iguals, Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad y NEE, Autoregulació de l'aprenentatge, Autorregulación del aprendizaje, Avaluació de l'alumnat en l'aprenentatge, Avaluació dels processos d'aprenentatge, Avaluació formativa o reguladora, Avaluacions sobre competències del professorat, Biblioteca/mediateca, Calidad educativa, Ciudad de los niños, Ciudades y pueblos educadores, Ciutats dels infants, Ciutats i pobles educadors, Coavaluació, Coevaluación, Competència digital i tractament de la informació, Competència en el coneixement i la interacció amb el món natural, Competencia en el conocimiento y la interacción con el mundo natural, Competencia para aprender a aprender, Competència per aprendre a aprendre, Competencias, Competències, Comunicació i expressió, Comunicació i llenguatge, Comunicació interna, Comunicación interna, Comunicación y expresión, Comunicación y lenguaje, Comunidad educativa, Comunitat educativa, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Didàctica de la física, Educació lenta, Educació per a la salut, Educación lenta, Educación para la salud, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Entorn, Entorno, Escola inclusiva, Escola rural/ZER, Escuela inclusiva, Escuela rural/ZER, Estrategias de lectura, Estratègies de lectura, Evaluación de los procesos de aprendizaje, Evaluación del alumnado en el aprendizaje, Evaluación formativa o reguladora, Evaluaciones sobre competencias del profesorado, export, Filosofia a l'escola, Filosofía en la escuela, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació inicial del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación inicial del profesorado, Funció social de l'ensenyament, Función social de la enseñanza, Hábitos alimentarios saludables, Hàbits alimentaris saludables, Interdisciplinariedad, Interdisciplinarietat, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Literatura infantil/juvenil, Motivació, Motivación, Pedagogia dialògica, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Política educativa, Portafolios, Portafolis, Projectes estratègics, Proyectos estratégicos, Qualitat educativa, Redes de atención a la infancia, Relaciones interactivas, Relacions interactives, Resolució de problemes matemàtics, Resolución de problemas matemáticos, Salidas / Excursiones, Selecció de continguts, Selección de contenidos, Sistemas organizativos, Sistemes organitzatius, Sortides / Excursions, Trabajo en equipo del profesorado, Tratamiento de la información y competencia digital, Treball en equip del professorat, Ús de l'ordinador, Ús de la fotografia, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de la fotografía, Uso de las TIC (tecnologías), Uso del ordenador, Xarxes d'atenció a la infància

Paraules clau del producte

escuela rural, maestro rural, multigrado, rural, territorio