Connectant l'escola i el lleure educatiu

C12 - Número: 492 (setembre 22)

ISBN / EAN : 0213-8581

3,00 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Any 2022 després de Crist. Tota l´escola llegeix còmics... Tota? No!

Hi ha una certa paradoxa quan parlem de llegir còmics, perquè, si bé a l’escola no s’utilitzen gaire, en canvi els infants en són bons consumidors, en porten a les motxilles i els llegeixen fora de l’àmbit acadèmic. Els còmics provoquen emocions i aporten aprenentatges significatius pel que fa a l’art, la història, la ciència, etc. Constitueixen una eina fantàstica per promoure la lectura i l’escriptura, a més d’un remei eficaç contra l’analfabetisme cultural, perquè activen la memòria visual i desenvolupen la imaginació.

Personalització del contingut

Autors

Mireya Beatriz Anzieta Calle, Cristina Badia Guinjuan, Lluís Baella Ambròs, Jaume Centelles Pastor, Marisa Domínguez Tasias, Equip Cuidem-nos, Damia Homs, Ana Murcia Asensio, Anna Pagés Santacana, Enric Prats Gil, Mar Quintana i Segalà, Neus Sanmartí Puig, Jordi Solé Blanch, Natàlia Torrent Queralt, Joan Turu Sánchez, Teresa Franquesa Codinach, Anna Gabaldà, Edgar Iglesias Vidal, Laura López, María Ángeles Serrano Hermo, Luis Tapia Martín, Jonathan Varela Gil, Paloma Castro Villén, Héctor Colunga Cabaleiro, Teresa Graus Ribes, María Antonia López Luengo, Oriol Roca Ollé, Carme Sàez Peinado, Pere Soler Masó, Marta Vilar Recasens, Gemma Sàlvia Tobias, M. Carme Torres Sarlé

Categories

Acció comunitària, Acción comunitaria, Actividades en la naturaleza, Activitats en la natura, Alimentació, Alimentación, Aprendizaje significativo / significatividad, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge i servei, Aprenentatge significatiu / significativitat, Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad y NEE, Autoregulació de l'aprenentatge, Autorregulación del aprendizaje, Avaluació formativa o reguladora, Biblioteca/mediateca, Ciudades y pueblos educadores, Ciutats i pobles educadors, Còmic, Competencias profesionales del profesorado, Competències professionals del professorat, Comunidades de aprendizaje, Comunitats d'aprenentatge, Coneixement i exploració de l'entorn, Conocimiento y exploración del entorno, Contextos d'aprenentatge / entorn, Contextos de aprendizaje / entorno, Convivència, Corresponsabilidad, Corresponsabilitat, Creatividad, Creativitat, Desarrollo curricular, Desenvolupament curricular, Didàctica de l'expressió visual i plàstica, Didáctica de la expresión visual y plástica, Ecologia, Educació en el temps de lleure / educació no formal, Educació medioambiental, Educació per a la sostenibilitat, Educació per al desenvolupament, Educación en el tiempo libre / educación no formal, Educación medioambiental, Educación para el desarrollo, Educación para la sostenibilidad, Enfocament globalitzador, Enfoque globalizador, Equidad, Equitat, Escola inclusiva, Escoles sostenibles, Escuela inclusiva, Escuelas sostenibles, Estrategias de escritura, Estrategias de lectura, Estratègies d'escriptura, Estratègies de lectura, Evaluación formativa o reguladora, export, Figuras relevantes, Figures rellevants, Filosofia de l'educació, Filosofía de la educación, Formació continua del professorat/formació permanent, Formación continua del profesorado/formación permanente, Funcionalidad, Funcionalitat, Gestió del canvi, Gestión del cambio, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Legislació educativa, Legislación educativa, Literatura infantil/juvenil, Patrimoni, Patrimonio, Personalització dels aprenentatges, Personalización de los aprendizajes, Projectes de treball, Proyectos de trabajo, STEM - STEAM, Trabajo en equipo del profesorado, Treball en equip del professorat