Ciencias sociales y perspectiva de género

Revista Íber - Número: 103 (abril 21)

ISBN / EAN : 1133-9810

24,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Néstor Banderas Navarro, Vicent Bellver Loizaga, Antonia Fernández Valencia, Paula Jardón Giner, Laura Lucas Palacios, Jesús Marolla Gajardo, Rubén Montalbán López, Rafael Olmos Vila, Miguel Ángel Pallarés Jiménez, Helena Rausell Guillot, Ricard Rosich Argelich, Laura Triviño Cabrera, Dámaris Collao Donoso, Mª Consuelo Díez Bedmar, Pia Ramírez Vázquez, Víctor Reche Mulero, Paula Soto Lillo, Emilia Mª Tonda Monllor, David Aceituno Silva, Miguel Pallarés Martínez, Cinthia Peña Hurtado, Loreto Ramírez Vásquez, Rafael Sebastiá Alcaraz

Categories

ABP/Aprendizaje basado en problemas/proyectos, Anàlisi crítica de la imatge, Análisis crítico de la imagen, Aprendizaje cooperativo, Aprendizaje y servicio, Aprenentatge basat en problemes/projectes, Aprenentatge cooperatiu, Aprenentatge i servei, Art grecollatí, Arte grecolatino, Avaluació formativa o reguladora, Cartografia, Coeducació, Coeducación, Competència digital i tractament de la informació, Competència social i ciutadana, Competencia social y ciudadana, Derechos humanos, Didàctica de l'història de l'art, Didàctica de la geografia, Didàctica de la història, Didáctica de la historia del arte, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Drets humans, Educació per a la convivència, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educación para la convivencia, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Evaluación formativa o reguladora, Flipped Classroom, Fonts orals, Formació continua del professorat/formació permanent, Formació i desenvolupament del professorat, Formación continua del profesorado/formación permanente, Formación y desarrollo del profesorado, Fuentes orales, Gènere i educació, Género y educación, Historia contemporánea, Història contemporània, Història d'Espanya, Historia de España, Jocs/Gamificació, Juegos/Gamificación, Libros de texto, Llibres de text, Memòria històrica, Mitologia, Patrimoni, Patrimonio, Pedagogia dialògica, Prehistòria, Projectes de recerca, Proyectos de investigación, Recursos multimedia, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús de les TIC (tecnologies), Ús del cinema, Uso de las TIC (tecnologías), Uso del cine

Col·leccions

Revista Íber

Paraules clau del producte