Personalització del contingut
Autors
Cristina Arriaga Sanz, Alberto Cabedo-Mas, Esteban Calcagno, Diego Calderón Hernández, Ana Díaz Cappa, Maravillas Díaz Gómez, Escuela de educación infantil, Desirée García Gil, Andrea Giráldez Hayes, Luis Ibáñez Luque, Guillermo Lahoya Díaz, Begoña Lizaso Azcune, Mariló Navarro de la Coba, Ángeles Oriol López, José María Peñalver Vilar, Redacció, M. Elena Riaño Galán, Helena Torres Sbarbati, Ana Urrutia Rasines
Etapes
Batxillerat, Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària Obligatòria (ESO), Formació del professorat, General, Universitat
Categories
Actitudes, Actituds, Atenció a la diversitat, Atención a la diversidad, Audició, Audición, Avaluació de competències de l'alumnat, Competència artística i cultural, Competencia artística y cultural, Competencias básicas, Competències bàsiques, Creatividad y música, Creativitat i música, Dansa, Danza, Didàctica de la música, Escola pública, Escuela pública, Espacios abiertos, Espais oberts, Estrategias de educación musical, Estratègies d'educació musical, Evaluación de competencias del alumnado, Folclore musical, Formació i desenvolupament del professorat, Formación y desarrollo del profesorado, Inteligencias múltiples, Intel·ligències múltiples, Investigació descriptiva qualitativa, Investigació educativa, Investigación descriptiva cualitativa, Investigación educativa, Materiales didácticos de los museos, Materials didàctic dels museus, Multidisciplinariedad, Multidisciplinarietat, Museos, Museus, Música contemporánea, Música contemporània, Música i art, Música i societat, Música y arte, Música y sociedad, Organització i participació de les famílies, Organización y participación de las familias, Patrimoni, Patrimonio, Pintura, Relatos de vivencias personales, Relats de vivències personals, Tradiciones, Tradicions, Ús de les TIC (tecnologies), Uso de las TIC (tecnologías)
Col·leccions
Paraules clau del producte