Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Prólogo
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Mi escuela sabe a naranja
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Asomarse al mundo: ¿Qué es lo importante?
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
¿Quién soy yo?
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol se centra en la importància de la formació i la construcció de la identitat dels nens i les nenes.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La cebolla de Alfanhuí o las sorpresas de la cotidianidad
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en el món relacional i afectiu, i en els vincles que s’estableixen entre els nens i les nenes en el dia a dia.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
El restaurante de todos
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en la col·lectivitat i la importància de partir d’un interès comú que vinculi tots els nens i les nenes del grup classe
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Puro amor
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat a treballar les emocions i els sentiments dels nens i les nenes de la classe a partir de qüestions que afectin el grup i requereixin un acompanyament i un vincle entre mestre i alumnes.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Quiero ser alguien
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en el fet d’aprendre a ser un mateix, donar-se a conèixer davant les altres persones i conèixer els altres, gaudint del clima de proximitat, plaer i bona relació que comporta la realització d’un taller de teatre.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Los cuentos de la mantita
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en la lectura de contes per promoure les relacions i emocions dels nens i les nenes, i també per conèixer i aprendre els uns dels altre.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Asomarse al mundo
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en el coneixement de l’entorn i el descobriment de diferents cultures i països.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Maquinando
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en la cerca de respostes i solucions, en aquest cas a partir de l’observació i manipulació de diverses màquines, com a manera d’enriquir el procés d’aprenentatge dels nens i les nenes.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Despacito y buena letra
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en el fet d’ensenyar i aprendre a llegir i escriure en la infantesa
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
El perro mongol
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en el visionament d’una pel·lícula per compartir una activitat plaent que promogui la generació de sentiments i emocions, el coneixement d’altres costums i la relació amb els animals. .
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Decidirse a estar en la escuela: Aprender con otros
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
¿Jugamos a maestros?
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en el joc de ser mestre, a fi de reflexionar sobre les maneres de fer dels mestres davant la tasca d’observar i intervenir amb els nens i les nenes.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Los discursos del decir, del hacer y del sentir
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un article sorgit de la comunicació via correu electrònic entre dos mestres d’infantil, en què reflexionen sobre les contradiccions entre el que els ensenyants diuen i el que fan habitualment en les seves tasques educatives diàries.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
El poder de las palabras
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en la comunicació, el diàleg i la significació de les paraules, basant-se en una experiència viscuda conjuntament per una mare i una mestra.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
El entusiasmo docente
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol ofereix una reflexió sobre la importància que l’entusiasme té per a la professió docent, ja que és molt necessari en la tasca d’ensenyar.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Anselmo habla más que yo
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en la comunicació i en la importància que els mateixos nens i nenes donen al fet de parlar.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Libro de visitas
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en les relacions amb les famílies, basant-se en les visites dels pares a l’escola per parlar dels seus treballs.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Los patos cabezones de la Patagonia
A partir de diferents reflexions, vivències i experiències, i a partir de la concepció que l’autora té sobre l’escolta, la relació, el plaer, l’aprenentatge i els afectes, com a elements fonamentals que tota escola infantil hauria d’incorporar en els processos d’ensenyament i aprenentatge, aquest capítol presenta un projecte de treball centrat en el comportament dels nens i les nenes respecte al lloc que ocupen dins el grup classe, així com en les maneres de defensar-se davant una baralla o una discussió amb un company.
La meva opció està clarament definida. Vull una escola que doni pas a l'escolta, la relació, el plaer, l'aprenentatge i els afectes que comporta la vida de cada dia. És d'aquesta escola de la que parlaré aquí.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La meva opció està clarament definida. Vull una escola que doni pas a l'escolta, la relació, el plaer, l'aprenentatge i els afectes que comporta la vida de cada dia. És d'aquesta escola de la que parlaré aquí.