Adolescentes y lectura

GRAÓ 12-18: Tu espacio de referencia en Educación Secundaria - Número: 2 (febrer 23)

ISBN / EAN : 2014-8615

17,99 IVA incluido

Producte digital sense despeses d'enviament

Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.

Personalització del contingut

Autors

Maria Alba Ambròs Pallarès, Ramon Breu Pañella, Laura Farran Botargues, Anna Ortiz Llargues, Juan Antonio Planas Domingo, Trini Gutiérrez Juan

Categories

Acció tutorial, Acción tutorial, Alfabetització científica, Alfabetización científica, Anàlisi crítica de la imatge, Análisis crítico de la imagen, Competència digital i tractament de la informació, Competència matemàtica, Competencias básicas, Competències bàsiques, Didàctica de la història, Didáctica de las ciencias sociales y humanidades, Didáctica de las matemáticas, Didàctica de les ciències socials i humanitats, Didàctica de les matemátiques, Didàctica general i metodologia general, Didáctica general y metodología general, Diversidad sociocultural y personal, Diversitat sociocultural i personal, Educació en comunicació audiovisual, Educació per a la interculturalitat/multiculturalitat, Educació per a la sostenibilitat, Educació per al desenvolupament, Educación en comunicación audiovisual, Educación para el desarrollo, Educación para la interculturalidad/multiculturalidad, Educación para la sostenibilidad, Entorn, Entorno, Estrategias didácticas de la matemática, Estratègies didàctiques de les matemátiques, Formació en l'empresa, Formación en la empresa, Habilidades sociales del profesorado, Habilitats socials del professorat, Influencia de los medios de comunicación, Motivació, Motivación, Orientació acadèmica i professional, Orientació i tutoria. General, Orientación académica y profesional, Orientación y tutoría. General, Projectes estratègics, Proyectos estratégicos, Recursos multimedia, Tratamiento de la información y competencia digital, Ús d'Internet, Ús de les TIC (tecnologies), Ús del cinema, Uso de Internet, Uso de las TIC (tecnologías), Uso del cine, Influència dels mitjans de comunicació

Paraules clau del producte