Los mapas mentales como estrategia de atención a la diversidad
ContextualizaciónLa actividad que describimos se enmarca dentro del desarrollo del Máster en Profesorado de ESO y bachillerato, FP y en...
Navidades en la escuela. Del conflicto a la oportunidad
Desde siempre ha sido común que las escuelas celebraran de un modo u otra las navidades. Belenes, villancicos, representaciones teatrale...
EN LÍNI@: Té sentit dividir l’escola per edats?
El debat sobre la divisió de l'escola per edats és antic, però fa temps que no es posa sobre la taula. Aquestes són les opinions de l...
Trabajo con adolescentes
Los actuales índices de fracaso escolar no dan pie a ningún tipo de duda: estamos poniendo los cimientos para una fractura social de im...
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Passejar-se, contemplar i relacionar
Al present article s’hi ofereix un dispositiu d’aula amb què es poden treballar actituds pausades i contemplatives per construir se...
El currículo LOE de educación infantil ¿qué novedades aporta?
En enero de 2007 fue publicado el nuevo currículo de educación infantil como desarrollo de la actual Ley Orgánica de Educación. Como ...
Victòria Alemany: «L’expressió corporal transforma l’alumnat com si es tractés de màgia»
Victòria Alemany considerava fonamental poder-se moure lliurement per aconseguir desenvolupar-se, tant des del punt de vista professional...