Una experiencia de trabajo socioeducativo en red
La escuela, por sí sola, no puede asumir las responsabilidades que históricamente le han sido asignadasEl papel de las instituciones es...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
L’assessorament: empoderar les mestres i els mestres
En aquest article d'opinió, Diana Sanfeliu reflexiona sobre l'assessorament als mestres per part dels professionals de l'EAP.
«Yo»: hablamos de nosotros a través del arte
Com podem dir alguna cosa de nosaltres mateixos mitjançant el llenguatge plàstic? Aquest serà el tema del taller «Jo»...
Teoria? Pràctica?
Del pensament crític a l’actitud crítica
Descobrint les potencialitats del jovent de Badalona Sud amb l’ApS
La formació és clau per al canvi i l'ApS ens dóna l'oportunitat d'incidir de manera transversal en el territori, atès que dóna respo...
Las redes comunitarias. Un proyecto apasionante de compromiso docente
Las cifras de abandono escolar temprano en España, según los datos de 2007, facilitados por el Ministerio de Educación, alcanzan el 31...