A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...
Mi cerebro no funciona, no he desayunado
IntroducciónLa alimentación y nutrición humanas, contenidos del bloque "Las personas y la salud" en 3.º de ESO, presentan gran releva...
Camins escolars: cap a una aula de natura inclusiva
Possibilitar la presència de tot el grup classe en activitats de senderisme escolar tot aprenent i caminant junts és el repte que us pro...
Patrícia i Daniel…, mestres de circ. L’escola sobre rodes
Quan et prepares una entrevista a uns mestres de circ, penses en algú que ensenya als infants a fer malabars, tombarelles i altres activi...
No conozco a mi compañero de mesa
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
Escriptura col·laborativa sincrònica per crear una ciutat i gestionar-la
En aquest article, hi presentem una pràctica d’aula on podem introduir situacions d’aprenentatge que suposin el treball de tasques ...
EN LÍNI@: Sobre l’anàlisi sintàctica
Aprendre a fer preguntes
Les preguntes són el motor de qualsevol investigació científica, perquè vehiculen i concreten allò que es vol fer o saber en funció...