Un camino hacia la inclusión: la USEE de la escuela Joan Rebull
La atención de los alumnos con necesidades educativas especiales (NEE) en las diferentes etapas educativas ha reflejado la necesidad de ...
Tras, tras, cucutras
SplaiEnglish: compartim el nostre anglès amb les famílies
El bloc d'anglès de l'Escola Splai pretén apropar l'aprenentatge de l'anglès a la comunitat educativa, reflectir les activitats dutes ...
Recursos per a la pràctica: Propòsits per al benestar
Anticipació, comprensió i aprenentatge a partir de textos
Consigna Afavorir en l’alumnat una disposició activa davant la lectura de textos abans de llegir, aportant-li motius per llegir-los. Prop...
La hipótesis fantástica
Componer textos implica un conocimiento (aunque sea intuitivo) de la gramática, de la sintaxis, etc. Es evidente que hay que saber estab...
Donant suport a la implementació de sistemes d´ajut entre iguals
Nou currículum, nova avaluació
Nou currículum, nova avaluació Jordi Musons i Mas Ja fa dos cursos, a l’escola Sadako vam engegar la creació d’un procé...