La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...
Temps mort: Davant el temps perdut, temps d’il·lusió benestant! Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, Volem gaudir de la feina i Podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (2a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis nous i formes de relació que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
«Explica’m un conte cada dia»
Projecte dut a terme entre l’escola infantil i la biblioteca de Sant Lluís (Menorca), destinat a infants de 0 a 3 anys i integrat per dif...
Cómo enseñar ciencias sociales para favorecer el desarrollo de las competencias básicas
Abrir la ventanaSi abrimos una ventana de una clase cualquiera de cualquier escuela, veremos un paisaje que podemos interpretar. Este pai...
El període d’adaptació vist per les famílies.
El periode d'adaptació és un procés molt important, ja que hi ha sentiments contradictoris: les famílies tenen por de deixar en mans ...
En la escuela, ¿es posible una educación lenta?
El objeto de este pequeño artículo es poner sobre la mesa dificultades y oportunidades para poder hacer una reflexión en nuestros luga...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVACOMPARTIM: RACÓ DIGITALCONTESLLIBRES...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVA Aniversari de John Dewey, 1949 Salvat Editores John Dewey (1859-1952) és r...