Per una pedagogia de la trobada
Les trobades cara a cara són aquelles situacions d’interacció en les quals la persona adulta es dirigeix a un únic interloc...
Los ciudadanos necesitan conocimientos de ciencias para dar respuestas a los problemas de su cont...
Un ensenyament contextualitzat de la ciència dona sentit al coneixement, el fa més transferible i ajuda a mostrar-ne la utilitat per don...
Més de significació que no pas de significat.
LIBROS
Cuando sea mayor CALÌ, D.; PASTORNIO, G. (il.) Pípala. 2022 El diálogo entre una niña y un niño en torno a la típica pre...
Isabel Ferrer, pedagoga, psicòloga i logopeda. «Més enllà de les paraules»
Fa anys que treballa amb persones de diversos col·lectius a partir del que ella anomena «eix de la comunicació i el llenguatge&raq...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
De les preguntes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
La práctica: La rueda de los cuentos.