La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...
I l’escola ¿com aprèn?
Qui acull l’ensenyant que fa alguns cursos que treballa a l’escola? Com deixem entrar (i sortir) el món i la complexitat de les nos...
Núm. 163: Projecte: fem eleccions a l’escola
Comentem: Una pedagogia de la confiança.
A vueltas con el liderazgo
A vueltas con el liderazgo Iniciamos el curso que debería llevarnos progresivamente a la normalidad escolar. No podemos extraer muchas co...
Coneixem i tenim cura de la nostra avifauna. Una proposta STEM
Coneixem i tenim cura de la nostra avifauna. Una proposta STEM En aquest article mostrem una seqüència basada en l’enfocament STEM on ...
Material per a l’alumnat: Com organitzar un projecte interdisciplinari
L’avaluació de la docència.
Avaluar la docència és un concepte que provoca encara una certa desconfiança o, fins i tot, un cert rebuig entre el professorat del no...