Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Tiempo para el liderazgo educativo

Graó Educación - Número: 355 (febrer 24)

ISBN / EAN : 9788419788870 - ISBN / EAN EPUB: 9788419788887

ePremium Llibres

24,5023,28 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

El lideratge ha de comprometre’s amb l'evidència, la recerca sobre la pràctica i la indagació docent, que són motors d'aprenentatge i desenvolupament professional permanent.

Personalització del contingut

Resum

L’equip educatiu de cada centre ha de ser un equip format i disposat a formar-se i autoformarse contínuament. És necessari un lideratge educatiu col·laboratiu, el qual la comunitat escolar reconegui per la seva autoritat moral i per la confiança que genera.

Quines característiques i qualitats personals han de tenir els líders escolars? El benestar del professorat i la confiança relacional són palanques per a la millora de la qualitat de l’educació i de l’aprenentatge. El lideratge ha de comprometre’s amb l’evidència, la recerca sobre la pràctica i la indagació docent, que són motors d’aprenentatge i desenvolupament professional permanent.

Etapes

General