Personalització del contingut
Resum
El llibre ajudarà a comprendre la metodologia de la simulació i les bases teòriques (especialment les pedagògiques i psicològiques) en les quals se sustenta, la importància d’implementar qualsevol projecte de simulació al projecte estrategicoeducatiu de la institució, amb algunes pistes per aconseguir-lo, així com pautes i eines per a la implantació tant d’un programa de simulació com per a la seva aplicació concreta en un cas d’aprenentatge.
Es tracta d’una guia perquè institucions i grups que apliquen simulació ordenin els seus components amb coherència i calibrin necessitats i esforços a cada moment de les seves fases de desenvolupament.
Autors
Aida Camps-Gómez, Silvia Cano Hernández, Óscar Dalmau Ibáñez, Sandra Espino Datsira, Daniel García Gutiérrez, Carmen Gomar Sancho, Anna González Fernández, Santiago González Piñeiro, Griselda González-Caminal, Marina Mateu Capell, Antònia Puiggrós Binefa, Carlota Riera Claret, Núria Serrat Antolí, Teresa Solé Torra, Montse Soler Sellarès, Mireia Torralba Roselló, Carme Valiente Ballesteros
Etapes
Categories
Desarrollo profesional, Desenvolupament professional, Jocs de simulació, Juegos de simulación, Principios metodológicos, Principis metodològics
Paraules clau del producte
aprendizaje corporativo, diseño formativo, estudio de casos, metodología docente, programas formativos, simulación