Personalització del contingut
Resum
El llibre ajudarà a comprendre la metodologia de la simulació i les bases teòriques (especialment les pedagògiques i psicològiques) en les quals se sustenta, la importància d’implementar qualsevol projecte de simulació al projecte estrategicoeducatiu de la institució, amb algunes pistes per aconseguir-lo, així com pautes i eines per a la implantació tant d’un programa de simulació com per a la seva aplicació concreta en un cas d’aprenentatge.
Es tracta d’una guia perquè institucions i grups que apliquen simulació ordenin els seus components amb coherència i calibrin necessitats i esforços a cada moment de les seves fases de desenvolupament.
Autores
Aida Camps-Gómez, Silvia Cano Hernández, Óscar Dalmau Ibáñez, Sandra Espino Datsira, Daniel García Gutiérrez, Carmen Gomar Sancho, Anna González Fernández, Santiago González Piñeiro, Griselda González-Caminal, Marina Mateu Capell, Antònia Puiggrós Binefa, Carlota Riera Claret, Núria Serrat Antolí, Teresa Solé Torra, Montse Soler Sellarès, Mireia Torralba Roselló, Carme Valiente Ballesteros
Etapas