Psicología de la educación infantil

Biblioteca Infantil (español) - Número: 44 (gener 18)

ISBN / EAN : 9788499808352 - ISBN / EAN EPUB: 9788499808369

ePremium Llibres

25,5024,22 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

Recull les principals aportacions teòriques i els avenços en la investigació psicoeducativa a infantil. Les peculiaritats d’aquesta etapa requereixen continguts i propostes ajustades a les potencialitats i a la realitat de les aules d’educació infantil.

Personalització del contingut

Resum

Recull les principals aportacions teòriques i els avenços en la investigació psicoeducativa a l’etapa 0-6 anys. Les peculiaritats d’aquesta etapa requereixen continguts i propostes docents ajustades a les potencialitats i a la realitat de les aules d’educació infantil, que difereix de l’ensenyament en etapes posteriors.

S’aborda l’anàlisi psicoeducatiu de l’aprenentatge en general i centrat en el llenguatge i el pensament matemàtic, de la seva autoregulació, de la importància del joc, de les emocions i el desenvolupament emocional en la infància, de l’aprenentatge social i moral, de l’ecologia del centre i de l’aula a infantil i, per acabar, s’analitzen els diferents contextos familiars.

«Resultará muy útil a quienes buscan una visión actualizada de lo que la psicología tiene que decir respecto a la educación infantil». (José Luis Linaza)