Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

La resolución de problemas en matemáticas

Claves para la Innovación Educativa - Número: 12 (gener 02)

ISBN / EAN : 9788478272648 - ISBN / EAN PDF: 9788478275977

Resum

La resolución de problemas en matemáticas consta d’una sèrie d’articles de fonamentació i d’uns altres que recullen experiències d’educació infantil, primària i secundària que trenquen amb el concepte d’«assignatura os», difícil de digerir i aprovar que històricament han tingut les matemàtiques en l’imaginari popular. L’interès en el fet que els nostres i les nostres alumnes resolguin problemes, sempre ha estat present en els currículums i les programacions. Potser avui coneixem millor quins mecanismes intervenen i s’activen quan s’intenta resoldre un problema, la qual cosa implica saber (i per tant, ensenyar) les estratègies que ajudin a resoldre’l millor. I és que ensenyar realment a resoldre problemes implica proporcionar estratègies, pautes i tècniques que ajudin l’alumnat a resoldre’ls, més que no pas repetir merament algoritmes per fer-ho.

16,0015,19 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

El llibre recull experiències d'educació infantil, primària i secundària que trenquen amb el concepte d'½assignatura os+, difícil de digerir i d'aprovar.

Personalització del contingut