Personalització del contingut
Resum
En aquesta publicació es despleguen estratègies per a la reinterpretació de la docència i dels seus docents, i se situa el procés d’ensenyament-aprenentatge i, per tant formatiu, com a focus d’atenció prioritari en la societat del futur.
La responsabilitat de l’educació no està únicament en mans del professorat docent i investigador, cal prendre decisions conjuntes des de les cultures polítiques, acadèmiques, socials i empresarials. El currículum haurà de ser, per tant, objecte de profundes revisions per anar dotant-lo d’una base comuna on la innovació sigui sistemàtica, sistèmica i contínua.
Autors
Miren Agurtzane Ortiz Jauregi, María José Alonso Olea, Israel Alonso Sáez, Nagore Álvarez Llorente, María Álvarez-Rementería, Maite Arandia Loroño, Nekane Beloki Arizti, Naiara Berasategi Sancho, Lola Boluda Guigó, Paola Bully Garay, Aintzane Cabo Bilbao, Leire Darretxe Urrutxi, Maria Dosil-Santamaria, Amaia Eiguren Munitis, Beatriz Esteban Ramiro, Patricia Fernández Montaño, Irantzu Fernández Rodríguez, Beatriz Garay Ibáñez de Elejalde, Monike Gezuraga Amundarain, Pere Joan Giralt Rovira, Nahia Idoiaga Mondragon, Joana Jaureguizar Albóniga Mayor, Eneritz Jiménez Etxebarria, Joxe Jiménez Jiménez, Aina Labèrnia Romagosa, Gema Lasarte Leonet, Aurora Madariaga Ortuzar, Belén Massó Guijarro, Jugatx Menika Cornejo, Maria Jesus Morata Garcia, Roberto Moreno López, Naiara Ozamiz Etxebarria, Eva Palasí Luna, Iñigo Parga Orrantia, Purificación Pérez García, Maitane Picaza Gorrotxategi, Sonia Pilar Gorbeña, Jordi Planella Ribera, Iratxe Redondo Rodríguez, Joan-Andreu Rocha Scarpetta, Gorka Roman Etxebarrieta, Sonia Ruiz de Azua García, Ruth San Cristobal Garamendi, Itziar Sánchez Garigorta, Iker Sistiaga Gaztañaga, María Teresa Vizcarra Morales, María Esther Zarandona de Juan
Etapes
Categories
Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad y NEE, Metodologías de investigación, Metodologies de recerca
Paraules clau del producte
acción socioeducativa, diversidad, formación docente, inclusión socioeducativa, innovación educativa, prácticas inclusivas