Eines de comprensió de textos

La lectura intensiva a secundària

Biblioteca d'Articles - Número: 113 (setembre 98)

ISBN / EAN : 9788478271962 - ISBN / EAN PDF: 9788499801469

Resum

És un fet evident que, avui, el nostre alumnat no llegeix bé si entenem el fet de «llegir bé» com el domini d’un conjunt d’habilitats relacionades amb la comprensió. I, per tant, cal ensenyar-ne.
Amb l’ampliació de la secundària dels dotze als catorze anys i, per tant, amb alumnes més joves, aquesta necessitat es fa més evident que mai.
També queda molt clar que la comprensió lectora és una tasca que s’ha d’ensenyar, aprendre i practicar –contextualitzada– a totes les àrees.
Aquest llibre vol ser una aportació a com podem ajudar el nostre alumnat a llegir millor. Per això creiem que tot el professorat (tant si és de llengua com si no) hi pot trobar quelcom d’interessant: des d’algunes reflexions teòriques fins a nombroses pràctiques d’aplicació immediata a l’aula, sempre dins de l’àmbit de la lectura intensiva.

22,0020,89 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

És un fet evident que, avui, el nostre alumnat no llegeix bé. La comprensió lectora és una tasca que s'ha d'ensenyar, aprendre i practicar -contextualitzada - a totes les àrees.

Personalització del contingut