Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

Didáctica en la educación social

Enseñar y aprender fuera de la escuela

E-premium llibres - Número: 135 (febrer 23)

ISBN / EAN : 9788478272075 - ISBN / EAN PDF: 9788478276677 - ISBN / EAN EPUB: 9788499806440

ePremium Llibres

18,5017,58 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

De l'elaboració d'un projecte fins a la intervenció educativa (anàlisis de necessitats, intencions socioeducatives, metodologia i organització didàctica, avaluació, investigació sobre la pràctica).

Personalització del contingut

Resum

La didàctica és una disciplina científica que orienta sobre com millorar els processos d’ensenyament-aprenentatge. Però es troba a faltar una didàctica específica per a l’educació social, diferent de l’escolar. Aquest llibre pretén començar a omplir el buit.
L’autor suggereix reflexions sobre el concepte d’educació social i sobre les característiques d’una didàctica per a aquella, i proposa, també, orientacions i exemples per a la intervenció educativa en el camp social. Tracta del procés que va des de l’elaboració d’un projecte institucional fins a la intervenció educativa (anàlisi de necessitats, intencions socioeducatives, metodologia i organització didàctica, avaluació, recerca sobre la pròpia pràctica). 
 

Etapes

General