Personalització del contingut
Resum
L’experiència acumulada permet afirmar que les TIC, per elles mateixes, no són garantia de millora dels processos d’ensenyament i aprenentatge, atès que el que professors i alumnes fan els centres educatius i a les aules pot no diferir substancialment del que feien abans de la incorporació d’aquestes tecnologies. Aquest llibre ofereix una bateria de criteris, pautes i instruments per valorar la qualitat educativa de processos d’ensenyament i aprenentatge que incorporen tecnologies informàtiques i telemàtiques. Així, doncs, resultarà útil tant per a aquells que estudien i investiguen sobre l’impacte de les TIC en els processos educatius com per al professorat, assessors i formadors, coordinadors de TIC en els centres, dissenyadors de cursos o de material educatiu multimèdia, etc.
Autors
Elena Barberà Gregori, Rosa Colomina Álvarez, Anna Engel Rocamora, Anna Espasa Roca, Marc Lafuente Martínez, Teresa Mauri Majós, Mila Naranjo Llanos, Javier Onrubia Goñi, M. José Rochera Villach, Gemma Aguado Román, Antoni Badia Garganté, Cèsar Coll i Salvador
Etapes
Categories
Avaluacions sobre les metodologies didàctiques aplicades, Calidad educativa, Evaluaciones sobre las metodologías didácticas apliacadas, Medios audiovisuales y las TIC, Mitjans audiovisuals i les TIC, Qualitat educativa
Col·leccions
Paraules clau del producte
análisis, calidad, calidad educativa, criterios, enseñanza, informática, instrumentos, pautas, procesos de enseñanza-aprendizaje, tecnologías, telemática, TIC, valorar