Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Había una vez
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Un ser pequeño que rompe el caparazón: Aprender a ser
La necessitat d’educar les persones per ser bons ciutadans implica potenciar al màxim el desenvolupament personal de cada individu. En aquest sentit, l’educació infantil és imprescindible per a l’inici de la construcció i el desenvolupament de la identitat dels nens i les nenes com a base per arribar a ser bons ciutadans. Per tant, aprendre a ser és el primer pilar de l’educació que s’aborda en aquest capítol. Així mateix, al final del capítol es presenten un seguit de propostes didàctiques per exemplificar i posar en pràctica el tema treballat.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Y mira el mundo sorprendido: Aprender a conocer
Tan important és el desenvolupament de la identitat a partir de la interacció i la descoberta d’un mateix com de l’entorn. Els nens i les nenes observen i saben observar tot el que els envolta, motiu pel qual en l’educació infantil s’ha d’ajudar a fer que aprenguin a mirar el món des de totes les perspectives possibles. Aprendre a conèixer és un dels pilars educatius que en aquest capítol es treballen. Així mateix, al final del capítol es presenten un seguit de propostes didàctiques per exemplificar i posar en pràctica el tema treballat.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
La curiosidad lo mueve a andar con seguridad: Aprender a hacer
Un dels trets més destacats dels nens i les nenes és la gran curiositat que tenen per totes les coses noves que descobreixen al seu voltant. L’aprenentatge que fan a mesura que es van desenvolupant els permetrà consolidar els coneixements adquirits després dels seus descobriments i vivències. En aquest capítol es descriu la importància de l’aprendre a fer com un dels pilars educatius en educació infantil. Així mateix, al final del capítol es presenten un seguit de propostes didàctiques per exemplificar i posar en pràctica el tema treballat.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Y de repente... ¡No está solo!: Aprender a vivir juntos
És innegable pensar que, durant la primera infància, el desenvolupament que experimenten els nens i les nenes únicament és el de la seva pròpia identitat, ja que han d’interactuar tant amb l’entorn natural com amb altres persones que formen part del seu entorn més immediat. Aquest capítol se centra en el pilar de l’educació relacionat amb la convivència, és a dir, a aprendre a viure junts. Així mateix, al final del capítol es presenten un seguit de propostes didàctiques per exemplificar i posar en pràctica el tema treballat.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Ya nada volverá a ser lo mismo
Propostes pràctiques de caràcter interdisciplinari que aborden les tres àrees del segon cicle d’educació infantil: el descobriment d’un mateix i dels altres, el descobriment de l’entorn i la comunicació i el llenguatge.
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Propostes pràctiques de caràcter interdisciplinari que aborden les tres àrees del segon cicle d’educació infantil: el descobriment d’un mateix i dels altres, el descobriment de l’entorn i la comunicació i el llenguatge.
Personalització del contingut
Resum
Propostes didàctiques per treballar els continguts d’educació infantil des d’una perspectiva global. S’ofereixen activitats d’ensenyament-aprenentatge que contribueixen al desenvolupament de la creativitat, el pensament divergent, el pensament complex i les intel·ligències múltiples. Les metodologies a partir de les quals es desenvolupen les propostes pràctiques plantejades són els centres d’interès, el mètode de descobriment del medi i els projectes de treball global.
L’enfocament global de les ciències socials que interrelaciona els conceptes de totes les disciplines (art, filosofia, geografia i història) està present en les propostes pràctiques de caràcter interdisciplinari que s’ofereixen en el llibre, abordant les tres àrees del segon cicle d’educació infantil: el descobriment d’un mateix i dels altres, el descobriment de l’entorn i la comunicació i el llenguatge.