ISBN / EAN : 9788478271399 - ISBN / EAN PDF: 9788478278718 - ISBN / EAN EPUB: 9788419416742
Resum
Aborda des d’una perspectiva constructivista el procés d’ensenyament-aprenentatge d’aquesta etapa educativa que abasta des dels primers mesos de vida fins als sis anys. Les autores posen en relleu les continuïtats i també les especificitats i peculiaritats dels dos cicles que componen l’etapa. Des d’aquesta doble perspectiva es plantegen els temes més rellevants per a la pràctica educativa: el fonament psicopedagògic de l’ensenyament i l’aprenentatge, el currículum de l’etapa, l’organització i la planificació, la concreció a la pràctica educativa, l’avaluació, el treball en equip dels mestres i els processos d’elaboració dels projectes compartits, les relacions entre el context familiar i escolar… En conjunt, l’obra pretén aportar idees i orientacions útils per analitzar i millorar el treball docent a partir del diàleg entre la pràctica quotidiana i els referents teòrics.
Els temes més rellevants per a la pràctica educativa: el fonament psicopedagògic, el currículum, l'organització i la planificació, la concreció a la pràctica, l'avaluació, el treball en equip dels mestres...
Els nostres continguts en Digital són compatibles amb tots els lectors de llibres electrònics.
Els temes més rellevants per a la pràctica educativa: el fonament psicopedagògic, el currículum, l'organització i la planificació, la concreció a la pràctica, l'avaluació, el treball en equip dels mestres...