Personalitza les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-vos a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. Trobareu informació detallada sobre totes les galetes a cada categoria de consentiment a continuació.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al vostre navegador ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No hi ha galetes per mostrar.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No hi ha galetes per mostrar.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No hi ha galetes per mostrar.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No hi ha galetes per mostrar.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No hi ha galetes per mostrar.

11 Ideas Clave. Cómo aprender y enseñar competencias

E-premium llibres - Número: 3 (juliol 07)

ISBN / EAN : 9788478275007 - ISBN / EAN PDF: 9788478275007 - ISBN / EAN EPUB: 9788499806211

ePremium Llibres

24,0022,81 IVA incluido

Aquest producte té enviament gratuït

Fins a quin punt un ensenyament basat en competències representa una millora dels models existents? Aquest llibre reflexiona de manera rigorosa sobre això, refermant els coneixements previs i aportant continguts.

Personalització del contingut

Resum

Fins a quin punt un ensenyament basat en competències representa una millora dels models existents? Aquest llibre reflexiona sobre això de manera rigorosa, i presenta una estructura clara que ajuda a la comprensió de cada idea, plantejant-la des d’una vessant teòrica i pràctica que consolida els coneixements previs i aporta continguts per reforçar la capacitat professional d’intervenció a l’escola. Les idees clau que se presenten ajuden a respondre preguntes com ara: · Quins són els arguments que justifiquen la introducció del concepte de competència en l’educació? · Es pot ser competent sense disposar de coneixements? · Quines són les competències indispensables que s’han de plantejar en l’ensenyament obligatori? · Com s’aprenen les competències? · És adequat el model tradicional de currículum mitjançant assignatures o disciplines convencionals per a un ensenyament basat en el desenvolupament de competències per a la vida? · Existeixen característiques metodològiques que determinin quan una seqüència didàctica és apropiada per a l’aprenentatge de les competències?