RECURSOS PER A LA PRÀCTICA
I mentre juguen..., jo què faig? Encara que es continua mantenint en moltes realitats aquesta actitud de mestres que basen la seva feina ...
Hervé Tullet: art i màgia a l’aula 0-3
Qui no coneix Hervé Tullet, un personatge que va molt més enllà d’un il·lustrador de contes? La senzillesa de les seves prod...
Mirar i no veure res
Carmen Tamarit: «Ens preparen molt bé, però després no se’ns reconeix la tasca educativa»
Parlo amb la Carmen Tamarit en una de les pauses que fa mentre estudia. Quatre anys enrere, aquesta formadora valenciana de primer cicle ...
Pistes per a l’avaluació: Recordo per què observo?
El meravellós circ infantil
Fa dues dècades que a la nostra escola es realitza una proposta que ha superat la gran quantitat de canvis pedagògics i legislatius que ...
Hipòtesis i conflictes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico