El receptor, espectador al teatre
La recepció del fet teatral necessita el coneixement i la formació respecte a les convencions que fan possible passar del text a la rep...
Per què tantes activitats?
Les docents i els docents podem distingir entre dos tipus d’activitats: les que serveixen per reforçar el que s’ha après i l...
Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
Tradició i renovació a l´aula
Uns quants anys després que comencés la introducció de les TIC a l’ensenyament de la literatura, aquestes no han aconseguit...
Aprenent llengua a través del teatre
A través de la pràctica realitzada com a responsables de les guies didàctiques del Teatre Nacional de Catalunya durant més de deu any...
L’hora de l’educació pública
Pot Es Castell tenir més habitants que Sant Lluís?
Aquest article descriu la manera que tenen els nens i nenes de segon curs de primària d’aproximar-se al concepte de densitat demogr&...
L’aprenentatge de la lectura literària
En aquest text, amb el que conclou aquesta monografia sobre la formació de lectors literaris, s’ofereixen les respostes de diversos espec...