De la lectura a la representació: camins d’anada i tornada
Entre la pàgina escrita i la representació dramàtica que es fa del text que hi ha en aquesta pàgina, s'estén una gran xarxa de camin...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Amb el menjar, no s’hi juga
Els alumnes i les alumnes de sisè d’educació primària del CEIP Manuel González Martí, de Benifaraig (Val&egra...
La producció de curtmetratges a l’escola
Fa quinze anys que, al CEIP Juan Carlos I, d’Almenara (Castelló), es produeixen curtmetratges al voltant de la literatura o la investigac...
Poesia a l’escenari
En aquest article, hi parlem d'espectacles poètics, n'hi presentem diverses modalitats i hi tenim en compte la funció educativa que exe...
Experimentar l´escriptura teatral per mitjà d´una xarxa social
Les xarxes socials són imprescindibles per a la majoria del jovent. Segons la meva experiència, la utilització d’Instagram ...
Val més prevenir que curar
A partir del plantejament de la dificultat que representava informar tot el claustre i tota l’escola sobre la prevenció de riscos laboral...
Escriptura creativa per a l’apoderament a l’aula
Tradicionalment, a les aules de secundària i a la universitat, la literatura s’ha treballat seguint el model de transmissió del co...