Gestió dels indicadors per a una avaluació trans-formativa
L’avaluació de centre mitjançant els indicadors té una dimensió formativa per a la institució docent com a or...
Jordi Jané, sotsdirector educatiu d’un centre d’atenció sociosanitària a joves i adolescents: ...
Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’...
Desplaçar-se millor
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Notícies d’interès
Fernando García Páez, mestre del CEIP San Wallabonso de Niebla (Huelva). «Sóc mestre d’esco...
«Sóc mestre d’escola. Només això. Però l’escola no és el col·legi, quatre parets, sin&oacu...
Què vol dir crear espais saludables?
Assumpció Vilaseca Viladrich Arquitecta i màster en Bioconstrucció Carles A. Labèrnia Badia Arquitecte tècnic, màster en...
Taller d’art pictòric amb perspectiva de gènere.
Quan sæacostava el 8 de març, Dia Internacional de les Dones, i atès que, a la nostra escola, la coeducació és el principal eix tran...
Las actividades prácticas en contextos multiculturales de la educación infantil y primaria
La escolarización debería ser multicultural, no solo por motivos morales, en el sentido de que los contenidos multiculturales han de fo...