Les persones que aprenen s’autoregulenCom més aviat es treballi l’autoregulació, millor...
Les persones que aprenen s’autoregulen Consigna de l’evidència L’autoregulació metacognitiva, que se centra a estimular qu...
Hotels per als nostres insectes
Hotels per als nostres insectes Presentem com l’alumnat de 3r d’EP del Col·legi Públic Alfonso X El Sabio (San Adrián, Nava...
Miriam Leirós, coordinadora de Teachers for Future Spain: «Cal preparar els nens i les nenes per ...
Una autodefinició: Tenaç quan crec en alguna cosa, i hiperprotectora dels que m’importen. Un lema de vida: Abans de jutjar, posa’...
Els espais d’aprenentatge a l’educació infantil
Aquest article forma part de l’apartat «Pràctiques escolars» del Dossier número 5 titulat Evidencies científiqu...
Stephen Ball: ¿Educar o medir? «La educación orientada a pruebas externas limita el desarrollo...
Un projecte d’art en blanc i negre
El desenvolupament del projecte que presentem va tenir lloc durant el darrer trimestre d’un curs escolar a l’escola infantil Luisa Fernan...
El circo: un medio para trabajar las tipologías textuales
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
I tu, què pots explicar-nos?
No únicament s’aprèn a l’escola. Aquest article presenta una pràctica on tothom té un rol destacat en el proc&...