Los equipos cooperativos fijos o estables: Una forma organizativa indispensable para el desarroll...
Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
Antón Costa, referencia de la renovación pedagógica en Galicia
Als 68 anys, amb 44 fent de professor i de catedràtic d’Història de l’Educació a la Facultat de Ciències de l&...
Participació i facilitació en els processos de transformació
Carla Güell Membre de la cooperativa Resilience Earth. Olot (Girona). Educadora social en l’àmbit de la resiliència comunità...
Entendre el plor del infants
La Joy, una nena de 6 anys, torna del campament de cap de setmana al qual ha anat per primera vegada amb un grup d’infants i de monitores...
El centro escolar como escuela de ciudadanía
Cicles formatius de grau superior en educació infantil
La superació del mòdul de formació pràctica en centres de treball del CFGS d’educació infantil dóna co...
On aprenem realment avui?
La realitat socioeducativa que estem vivint comporta la necessitat de reflexionar entorn de les dimensions espaciotemporals en què es pro...