La paraula “bonica”
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Experiència inclusiva a l’àrea d’educació física com a element pedagògic d’igualtat i cohesi...
La inclusió se centra a evitar i a eliminar la marginació i l'exclusió explícites, tot intentant obtenir un rendiment òptim de les p...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden hace...
¿Qué les dirías a los padres? La perseverancia es la clave para conseguir cambiar las cosas, incluso ante la administración. Adem&...
Suport entre iguals per fomentar l’aprenentatge
La implantació del programa CA/AC (Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar) al nostre centre ha comportat tot un repte de formació i...
Les danses d’arreu del món: una proposta interdisciplinària per gaudir de la diversitat cultura...
L'article mostra una proposta d'unitat de programació interdisciplinària en les àrees d'educació física i educació artística: mús...
Els contes com a eina per conèixer el món i per implicar-nos-hi
Aquest curs, l’Associació Solidària Blau Magenta i els infants de segon de primària de l’escola Frederic Mistral-T&eg...
L’atenció a la diversitat en l’educació física, una realitat o una fita?
En aquest article, s'hi fa una reflexió sobre l'atenció a la diversitat en l'educació física, tot posant l'èmfasi en què s'ensenya,...
Pisa el freno
Ares González Hueso Padre, formador y maestro a partes desiguales aresgonzalez.es Empezamos a coger velocidad en los centros educativos: ...