Competències i ciència escolar. Què fem amb el que sabem?
Per alumnat competent, en ciències, entenem un alumnat actiu, que relaciona les ciències amb el seu entorn i amb el món i que vol usar...
La física en la cocina
Cuando en los medios de comunicación y en las clases de ciencias se habla de cocina, todos se suelen referir a los fundamentos científi...
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVA
Aniversari de John Dewey, 1949 Salvat Editores John Dewey (1859-1952) és reclamat per la filosofia com un dels seus, però aquí volem pa...
El disseny de l’avaluació interna dels centres
L’avaluació interna del centre educatiu és un repte complex per a l’escola o l’institut que es planteja dur-la a terme...
Notícies d’interès
L’Handbol: una eina que fa ciutat.
A Granollers, l'esport i l'educació tenen naturalesa pròpia. Les entitats esportives collaboren a fer ciutat, a construir projectes. El...
Ciencia y cocina
ciencia industrialLas posibilidades que ofrece el tema de la relación de la alimentación con la ciencia son inabarcables, una vez que i...
Relaciones intergeneracionales en la escuela 0-3