CON LAS FAMILIAS
El fantasma blanco Un día, cuando mi hijo Alex tenía unos cuatro o cinco años, después de haber observado, supongo, cómo yo j...
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de...
Ràdio per democratitzar l’aula
A continuació, presentem una experiència basada en la utilització de la ràdio escolar com a eina per democratitzar l&rsquo...
Mirar l’espai públic amb ulls d’infant
Com es fa efectiu el dret a la ciutat, en general, i a l’espai públic, en particular, des de l’òptica d’un infant? La ...
El juego infantil: mapa y tesoro
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Cuando hablamos del juego, las maestras, en las escuelas, tenemos dos retos. Por un lado,...
Teatre a l’escola: molt més que interpretació
Quan fem teatre a l’escola, a més de plantejar-nos realitzar un treball de llengua, que potser és la tasca més visible de t...
Una experiència motivadora: la revista escolar
Aquest article pretén exposar, de manera senzilla i breu, un exemple de projecte interdisciplinari centrant-se en una temàtica contextua...
¡En el 0-3 os pasáis todo el día jugando!
Laura Lladós Alonso El aula al servicio del juego Escola Bressol Municipal Balàfia (Lleida) Aún hoy en día esta afirmación in...