RECURSOS PARA LA PRÁCTICA
Y mientras juegan, ¿yo qué hago? Aunque se sigue manteniendo en muchas realidades esa actitud de maestras y maestros que basan su trabajo...
Escape rooms en los centros educativos
Escape rooms en los centros educativos Narciso José López García Raquel Bravo Marín Universidad de Castilla-La Mancha Narcisojose....
Karima Grant: «Pressionem els infants perquè siguin preadults»
Canviar els paradigmes d’aprenentatge a l’oest africà és l’ambiciós objectiu d’ImagiNation Afrika, una as...
Transeducar. Poètiques de la diversitat sexual
Transeducar és una proposta que impulsa diàlegs àgils i espais de llibertat als entorns educatius, formals i informals, en les di...
PISTAS PARA LA EVALUACIÓN
Para no dejar el juego en manos de la improvisación Manu Sainz A lo largo del monográfico han ido apareciendo numerosos aspectos para ten...
¿Dónde ponemos el acento?
¿Dónde ponemos el acento? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
El rol del professorat a les aules on es practica l’aprenentatge cooperatiu
L’aprenentatge cooperatiu requereix un nou rol docent, tant pel que es refereix a la preparació de la classe com al desenvolupament de le...
Taller d’escriptura creativa. Participació educativa de les AMPA
L’AMPA del CEIP Antonio García Quintana ofereix un programa de participació educativa de les famílies que consta de project...