Faro
Pistes per a l’avaluació: Els infants i els docents: coreografia conjunta
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
El diàleg tan desitjat entre pràctica i teoria
En el present article, s’hi exposen els arguments teòrics en els quals es fonamenta la col·laboració del màster en P...
Formar y sentirse equipo
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Contexto de la educación secundaria: estructura y organización
En aquest capítol es parla del context de l’educació secundària tenint en compte la complexitat de l’estructura organ...
Aprender y vivir el patrimonio en Getafe
"Este lugar es muy sano, despejado, ocupa buen terreno, tiene buenas aguas y muy bastantes para el consumo, por estar muy llano y distant...
Per què no arrenquen les mates a primària?
Malgrat que algunes proves objectives sembla que indiquen una certa millora, les matemàtiques segueixen sent un veritable obstacle per al...